Zwykle najlepiej po prostu porozmawiać, jesteśmy do Twojej dyspozycji: +48 505-366-549

ZAWSZE MOŻESZ WIĘCEJ, NIŻ MYŚLISZ.

KADRA TRENERSKA

MATEUSZ PRZĘCZEK

Od młodych lat trenowałem koszykówkę w jednym z największych klubów w Krakowie. Przez 13 sezonów awansowałem i swoją karierę zakończyłem na poziomie 2 ligi mężczyzn. Posiadam akredytację Trenera Przygotowania Motorycznego ASCA lv.1 oraz jestem Trenerem Przygotowania Motorycznego na BasketCamp. Pracuję z zawodnikami na każdym poziomie zaawansowania, a moje doświadczenie zdobywałem na licznych szkoleniach m.in. u Artura Mohra i Michała Kwietniewskiego. Dbam o kompleksową opiekę nad sportowcami, korzystając z obiektywnych pomiarów, takich jak VBT. Moj celem jest osiągnięcie maksymalnego potencjału fizycznego przy zachowaniu zdrowia.

JACEK SZCZEPANIK

Jestem trenerem przygotowania motorycznego z pasją do sportu, która rozpoczęła się od kariery hokeisty na poziomie juniorskim i zawodowym. Ukończyłem kursy związane z treningiem hokejowym, a także posiadają certyfikaty z Treningu Funkcjonalnego, Diagnostyki Słabych Ogniw w Treningu oraz dyplom dwuletniej szkoły masażu. Jako członek stowarzyszenia trenerskiego ASCA, stale rozwijam swoje umiejętności. Moje doświadczenie w pracy z różnymi sportowcami pozwoliło mi na elastyczne podejście do różnych celów i potrzeb moich podopiecznych, dążąc do wsparcia ich w osiąganiu pełnego potencjału na różnych płaszczyznach sportowych.

MATEUSZ POLOWIEC

Jestem doświadczonym trenerem medycyny sportowej i przygotowania motorycznego. Bogate doświadczenie jako były gimnastyk sportowy, siatkarz i trójboista pozwala mi doskonale zrozumieć specyfikę różnych dyscyplin sportowych. Jako student piątego roku fizjoterapii na krakowskim AWF-ie posiadam solidne podstawy w anatomii i fizjologii, co umożliwia mi efektywną pracę z osobami z przeciążonym układem ruchu i kontuzjami. Spersonalizowane podejście do treningu oraz umiejętność motywowania uczynią każdy trening efektywnym i satysfakcjonującym.

NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY SPRZĘT

KBOX

KBox wykorzystuje technologię treningu koła zamachowego, aby zapewnić zmienny opór, który automatycznie dostosowuje obciążenie do sił i umiejętności prezentowanych przez użytkownika. Trenuj z doskonale dobranym oporem przy każdym powtórzeniu i szybciej osiągaj swoje cele – niezależnie od tego, czy jesteś zawodowym sportowcem, czy po prostu chcesz uzyskać najlepszą możliwą formę.

Exxcetric K-pulley Go Advanced System

Exxcetric K-pulley Go Advanced System, jest wszechstronnym narzędziem, które można efektywnie wykorzystać zarówno do wzmacniania siły i mocy, jak i do rozwijania wytrzymałości i zwiększania masy mięśniowej. Dzięki różnorodnym akcesoriom, kołom zamachowym, można skupić się także na mniejszych lub słabszych grupach mięśniowych, regulując poziom inercji za pomocą Single-Turn Buckle. Ponadto, za pomocą kPulley Go Advanced System, narzędzia te mogą być wykorzystane w treningu rehabilitacyjnym, wspomagając powrót do zdrowia i formy po kontuzji lub urazie.

JIMMER ARMS

Jimmer arms to wielofunkcyjne urządzenie, które pozwala na wykonywanie całej gamy różnorodnych ćwiczeń, od rwań i zarzutów, do wiosłowania i wyciskania, dzięki nim trening będzie dużo bardziej różnorodny i efektywny. Możliwości ustawienia ramion w odpowiedniej pozycji wraz z dodaniem oporu progresywnego powoduje, że zastosowanie tych ramion umożliwia wykonywanie niemalże nieograniczonej ilości ćwiczeń.

NASZ SPOSÓB NA TWÓJ SUKCES

Periodyzacja falowa

Periodyzacja falowa to model treningowy, który skupia się na zmianach intensywności wysiłku w czasie. W tym podejściu programowanie treningu koncentruje się na różnych stopniach intensywności, które mogą być określone jako ciężkie, średnie lub lekkie. Istnieją dwa główne typy tego modelu: tygodniowy i dzienny. Zmiany w intensywności mogą być planowane zgodnie z określoną liczbą dni lub co tydzień. Periodyzacja falowa, powszechnie stosowana w profesjonalnym sporcie, szczególnie w wariancie blokowym, jest kluczowym elementem planowania treningowego.

OGRANICZ RYZYKO URAZÓW NAWET O 90%

Periodyzacja sprzężona

 Periodyzacja sprzężona to model, którego założeniem jest jednoczesny rozwój kilku cech motorycznych w tym samym czasie. Siła, wydolność, szybkość, moc to tutaj osobne jednostki lub bloki w jednostce.  Ten model dzieli się na dwa typy: równoległy i zakładowy. Obydwa funkcjonują na tym samym mechanizmie z ta różnica, że pierwszy opiera się na osobnych jednostkach treningowych dla danej zdolności, drugi natomiast łączy je na jednej jednostce.

UTRZYMUJ MOTYWACJĘ NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Periodyzacja liniowa

Periodyzacja liniowa to model, którego założeniem jest etapowe przejście przez osobne fazy treningu idące przez adaptacje anatomiczne, bazowa wydolność, masa mięśniowa, siła, moc i szybkość. To klasyczny sposób używany w sportach siłowych i olimpijskich ze stałym kalendarzem wydarzeń. Odmianą tego modelu jest odwrotna periodyzacja liniowa, gazie zaczynamy z wysokiej intensywności, a następnie schodzimy niżej. Z powodzeniem może być stosowana w sportach sylwetkowych.

TESTUJ I PRZESUWAJ SWOJE GRANICE

MIESIĄC obejmuje 4 pełne tygodnie trwania karnetu. 
Oferta obowiązuje na podstawie regulaminu karnetu, dostępnego w Studiach Treningowych Hart Pro.

ZADBAJ O SWÓJ SUKCES DZISIAJ